Anmeldelse: La la land

Hvis du tenker at dette blir en objektiv anmeldelse av en film, s tar du veldig feil. Nr det kommer til musikaler s er ikke jeg objektiv. Alts. Det kom en musikalfilm i 2017. Man kan ikke nske seg noe mer i det. Jeg har sett p Dirty dancing og Grease sikkert 100 ganger hver. Jeg trengte en ny musikalfilm.

Jeg satt meg ned og gledet meg til se en film med verdens kjekkeste mann, Ryan Gosling, og verdens kuleste dame, Emma Stone. Alt begynte bra og jeg koste meg, men s mtte jeg redigere blogginnlegg. Alts bloggen har tatt over hverdagen, og hver minste lille ting handler jo n om bloggen. En liten digresjon, men i hvertfall. Jeg er en (nesten) hpls romantiker og elsker musikalklisjer. Alts filmen begynner med en nesten flash mob-lignende scene, og da er jeg rett og slett solgt. Det jeg likte, men tok en stund fr jeg likte,var at jeg flte de levde i en 50-60-tallsverden, men i 2017. Trodde musikalen foregikk for 50 r siden, fr det plutselig ringte i en mobiltelefon. S feil kan man ta. Man kan sikkert sette fingeren p en haug med ting som er galt med filmen. Jeg er ikke filmanmelder, og takk for det. Det skulle vre objektiv hele tiden nr man skal se en film m vre slitsomt. Og som sagt s er jeg en (nesten) hpls romantiker og nr det gjelder denne filmen s vinner romantikeren.

Midt inne i filmen mtte jeg som nevnt redigere blogginnlegg. Det gjorde at jeg gikk jo glipp av en 20 min av filmen. Men s ivrig som jeg er, gikk jeg tilbake nr filmen var ferdig og s disse 20 minuttene p nytt. Liker man ikke musikaler, s liker man ikke denne filmen. Men man kan jo se filmen bare p grunn av Ryan Gosling og Emma Stone. I min fantasiverden s er de gift. Snn serist.

-Ida

#lalaland #ryangosling #emmastone #film #anmeldelse #filmanmeldelse #netflixandchill #nerd #musikal #romantisk #vinter #familie #love #fantasi #ste